سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخش تحقیقات موتور پرکینز

پیش از اینکه جاده ها ساخته شوند، پیش از اینکه محصولات زراعی برداشت شوند، پیش از اینکه برق بتواند تولید شود، ماشین ها نیاز به انرژی برای انجام کارهایشان دارند. ایجاد موتورهایی که انرژی را برای کاربردهای بسیار زیادی فراهم آورند چالش بزرگی است که هر یک از مهندسان پرکینز آن را دنبال می کنند. از پیگیری منحنی های گشتاور تا توسعه بی صداترین دیزل های صنعتی ، مهندسان پرکینز به طور مستمر به دنبال گسترش کار در زمینه های مختلف هستند.

بخش تحقیقات موتور پرکینز

بخش تحقیقات موتور پرکینز

پرکینز شرکت نوآور و پیشرو از نظر فناوری است با تاکید زیاد با هدف رشد در زمینه تحقیقات و فناوری.

یکی از چالش های کلیدی امروزه توسعه فناوری هایی است که تا به موتور پرکینز امکان دهد تا استانداردهای انتشار دود را رعایت کند و باعث کاهش 90 درصدی تولید NOx و ذرات در طی دهه آینده شوند. البته این تنها چالش نیست چون نیازهای مداومی وجود دارد تا کارآیی سیستم موتور بهبود یابد، هزینه های خرید و نگهداری کاهش یابد، فناوری های پایداری و سیستم های تولید انرژی جدید برای آینده توسعه یابند.

تحقیقات موتور در مرکز فنی پئوریا و دفتر مرکزی پیتربورگ مستقر است. این گروه این مسئولیت را برای خود در نظر گرفته است تا فناوری هایی را برای ایجاد موتورهایی تضمین کرده است تا راه حل هایی به مشتری فراتر از شرایط ارائه دهند. برنامه های تحقیقاتی موتور اخیرا روی توسعه پیشرفته این موارد تمرکز کرده است:

سیستم های احتراقی

سیستم های سوخت

خروج دود  پس از سیستم های تیماری

سیستم های هوا شامل توربوشارژرها

ابزارهای شبیه سازی برای پشتیبانی از کار موتور

سوخت های پایدار مانند بیودیزل

مفاهیم دیگری برای موتور و انتقال قدرت مانند سلول های سوخت، سیستم های فتوولتاییک و …

نقش هایی که بخش تحقیقاتی موتور پرکینز ایفا می کند شامل:

همکاری با بخش های ساخت موتور برای استقرار و توسعه فناوری ها برای محصولات آینده

توسعه برنامه های تحقیقاتی با شرکت های فناوری، دانشگاه ها و شرکایی با بودجه دولتی اروپایی که در زمینه موتور فعالیت دارند.