سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولووپنتا

بخشی از گروه ولوو، تولیدکننده و سازنده پیشروی موتورهای دیزلی سنگین ولوو پنتا است که منابع مالی، فنی و جغرافیایی است که موتورهای رقابتی و پشتیبانی از مشتری را در سطح جهانی فراهم می آورد.

ولووپنتا

تمرکز بر هزینه کل مالکیت

گروه ولوو رهبری جهانی در زمینه فناوری موتور دیزل است. موتورهای دیزلی در کامیون ها، اتوبوس ها، تجهیزات ساخت و ساز، کشتی ها، قایق ها  و همه کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. ولووپنتا گروه تامین کننده موتورهاست و تامین کننده ای مستقل برای تولیدکنندگان ژنراتور است.

برند ولوو برند بزرگی است و به خوبی شناخته شده است و دامنه جامعی از محصولات را طراحی کرده است که با انواع مختلف نیازهای مشتری در سرتاسر جهان مطابقت دارند.

شما هزینه پول قبض سوخت، هزینه نگهداری و هزینه اینکه کارخانه مدتی خوابیده باشد را می خرید. این دلیلی است برای اینکه تصمیم بگیرید که هزینه شما چند kWh در ساعت است. این همه چیزی نیست که می توان گفت؟

مصرف سوخت حیاتی است

در مثالی توضیح داده شده  کمتر از 93 درصد هزینه کل مالکیت سوخت است که به این معنی است که مصرف سوخت موتور بیشتر از هر هزینه دیگری است.

موتور ولوو پنتا همچنین به خاطر اندازه اش قدرتمند است و به لطف مدیریت موتور برق ، موتورهای ولوو پنتا کارآیی سوخت بالاتری تاکنون در دست دارند.

از این گذشته فن کنترل کننده دما که در مدیریت موتور یکی قرار گرفته است و تنها در زمان نیاز کار خواهد کرد و می تواند باعث صرفه جویی 5 درصدی در سوخت می شود.

حفظ کار موتور ولووپنتا

کیفیت بالا با ساختی قابل اعتماد. موتورهای ولووپنتا برای اکثرعملیات های تجاری مناسب است: انرژی کامیون های سنگین، همه نوع وسیله دریایی و البته ژنراتورها. فواصل سرویس کردن طولانی مدت، سرویس سریع و حجم نفت اندک است که باعث معادله برد برد می شود.

در ترکیب جن پک (Gen Pac) موتور با رادیاتور واحد کنترل کامل می شود که روی چارچوبی با بخشی توسعه پذیر سوار است. قرار دادن ژنراتور نمی تواند ساده تر باشد.

ولوو پنتا ، شریکی جهانی

ولوو پنتا تامین کننده ای مستقل است از مرحله طراحی تا ساخت، سرویس و تامین قطعات. به عنوان OEM به خوبی توسط مهندسان باتجربه ولوو پنتا پشتیبانی می شود. ولووپنتا متخصصانی را به کار گرفته است تا مشتریان خود را از مرحله طراحی، نصب و بیشتر از این پشتیبانی کند. مستندسازی فنی که توسط موتور ولوو پنتا انجام می شود دومی ندارد.

سرویس جهانی ولووپنتا

شبکه سرویس ولوو، جهانی به معنای واقعی کلمه است. سرویس صاحب صلاحیت و تامین قطعات قابل اعتماد در بیش از 100 کشور هستند.

موتورهای ولووپنتا خیلی راحت با ژنراتورهایی با سازنده های مختلف کار می کند. برای نمونه:

  DCU و رابط CAN استاندارد برای طیف بزرگ

سرعت دوگانه 1500/1800 rpm برای استفاده جهانی

متناسب با رادیاتور

چارچوب پایه ای قابل توسعه

این قابلیت ها نصب برقی و مکانیکی را ساده می کند به علاوه قابلیت اعتماد بالاتر با سطح بالای اتصالات کارخانه دارد. موتورها در مقایسه با خروجی خود بسیار فشرده هستند. ولووپنتا مدل های موتوری را برای مطابقت با قوانین انتشار دود محلی و جهانی ارائه می دهد.