سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزل ژنراتور لوول

شرکت موتورهای لوول تیانجین (که بعد از این به آن موتورهای لوول گفته می شود) کارآفرین و تولید کننده مدرن موتوراست که با سرمایه گذاری مشترک چین و بریتانیا و شرکت موتورهای پرکینز راه اندازی شده است که بعد شرکای استراتژیک جدیدی وارد کار شدند و میزان سرمایه آن گسترش و ظرفیت تولید افزایش یافت و فناوری تولید محصول به روزرسانی شد تا شرایطی متناسبی با روندهای جهانی سازی محصولات موتور را فراهم آورد.

با کسب فناوری پیشروی جهانی، موتورهای لوول خود را به دیگران به عنوان تامین کننده انرژی در مقیاس جهانی دیکته کرد. برای چندین سال گذشته، 150 هزار موتور دیزلی موتورهای لوول به عنوان قدرت ترجیحی کامیون ها، مجموعه ژنراتورها، ماشین آلات ساخت و ساز و کشاورزی معرفی شده اند که در سرتاسر چین و جهان مورد استفاده قرار گرفته و اسم و سهمی را از جریان و رفاه ثروت جهانی به دست آورده است. موتورهای لوول به ارزش هسته ای عشق، نوآوری، پیشگامی، اول گروه و دوم فرد متعهد است تا تلاش هایی در زمینه درک ماموریت و چشم انداز تلاش برای زندگی بهتر توسط ابزارهای علمی و نوآوری فناوری به دست آورد همراه با قدرت توسعه با حس قوی به مسئولیت پذیری و به برندی مستقل با توسعه سریع و ایمن.

دیزل ژنراتور لوول

شرکت موتور لوول به ایده مدیریت جامع کیفیت (TQM) متعهد است تا بهترین تامین کننده موتور برای مشتریان خود در سرتاسر جهان باشد تا بهترین موتور را برای آنها فراهم آورد.

کیفیت قابل اعتماد+بهبود مستمر= قدرت عالی

سیستم کیفیت مناسب، کیفیت عالی موتورهای TLEL را تضمین می کند. سیستم کترل کیفیت ISO/TS16949 هر مرحله از طراحی ساخت را کنترل می کند و محصول را در هنگام فروش بررسی می کند. در عین حال فرآیند تولیدی مدیریت دقیق تری را اجرا می کند. از طریق سیستم شناسایی ویژگی های کیفی، لوول سیستم جامع ارزیابی کنترل کیفیت را برای ارتقای بهبود توانایی جامع سیستم کیفیت انجام می دهد تا کیفیت محصول را بالا برد. TLEL به ایده بهبود مستمر متعهد است و مکانیسم واکنش سریعی را به اطلاعات برگشتی از مشتری برقرار کرده است. مشکلی که ممکن است برای دیزل ژنراتور رخ بدهد می تواند آن را بدون تاخیر حل کند و کیفیت آن را ارتقا دهند و باعث خشنودی مشتری شوند. TLEL فرهنگ کیفیت بازارمحور را اجراسازی کرده است و روی ارتقای کیفیت تمرکز کرده است با این هدف که معایب را به صفر برسانند و به تقاضاهای مشتری با ایجاد آگاهی به بالاترین کیفیت محصولات جواب دهند و برندی درجه یک را ایجاد کنند و مدلی با کارکردی عالی را دنبال کنند و موتورهای لوول را با موفقیتی پایدار بسازند.